Als 1e wil iedereen bedanken voor het ondertekenen van het formulier betreft waterverspilling.

Vrijdagochtend 9 uur (7-2-2020) heb ik een bezoek gehad van Vattenfall betreft onze klacht en in bijzijn van Kees B en mijzelf zijn er testen gedaan.

Het resultaat is dat Vattenfall levert wat ze moeten leveren dus qua hitte water, het water in onze keuken werd iets minder snel warm en minder heet dan de badkamer. Reden is de afstand van het verwarming unit naar de keuken.

Om even kort te zeggen er is niks stuk, Vattenfall voldoet aan hetgeen wat ze moeten leveren, daar ben ik blij om en heb weer wat geleerd.

De afhandeling van de brief en communicatie tussen Vatenfall en mijzelf is erg netjes en correct geweest en ze hebben het serieus opgepakt, waar ik persoonlijk erg tevreden over ben.

Ik hoop iedereen hiermee op de hoogte te heb gebracht en het hier mee af te sluiten.

Groetjes,

Leo