Alléén voor bewoners!

De TechCom regelt alle gevallen van onderhoudsklachten die voor rekening van de verhuurder (de Alliantie) komen. Het is dus niet de bedoeling dat u als bewoner zelf contact opneemt met de Alliantie! Er is wél verschil tussen onderhoudsklachten en klusjes in huis.

We lichten dat hieronder toe:

Onderhoudsklachten voor de verhuurder gaan over:
> de constructie van het gebouw,
> de buitenkant van het gebouw (b.v. de ramen)
> gangen, trappen, lift, brandveiligheid,
> verwarming, riolering, ventilatie en intercom.

De lijst met verhuurdersonderhoud kun je hier inzien. Alles wat geen verhuurdersonderhoud is, komt voor rekening van de huurder.

Vul bij onderhoudsklachten het contactformulier in en verzend het. Binnen twee dagen (maar doorgaans al eerder) neemt iemand van de TechCom contact met u op om uw klacht met u te bekijken. Als de TechCom de klacht niet zelf kan oplossen, wordt deze direct doorgegeven aan de onderhoudsafdeling van De Alliantie. De Alliantie zal dan een onderhoudsfirma opdracht geven om met u een afspraak te maken en de klacht te verhelpen.

Kleine klusjes in huis?

Voor (kleine) klusjes in huis kunnen de bewoners een beroep doen op de Technische Buren Hulpgroep (TBH). Stuur daartoe een e-mailberichtje naar TBH@de-akropolistoren.nl.

Let op! Dit zijn enkele medebewoners die bereid zijn om eventueel een klusje voor u te doen. Zij zijn daar niet toe verplicht, het gaat dus om klusjes en niet om grote klussen of onderhoudsklachten! Het is niet de bedoeling hen direct te benaderen. Ook voor hulp bij computerproblemen kunt u de TBH benaderen.


Klik hier voor het contactformulier